夏的离歌

意气风发💨

【Hayley Atwell】Agent CarterS1设定集(1)

   I remember writing a list of things I wanted to accomplish in my life,and one of them was to enjoy playing a character in a high-profile world that audiences could learn to love and enjoy-I remember writing that very vividly.That was around the time that I got the audition for Peggy Carter,and it dropped in my lap out of sky:to get outright the most marvelous responsibility and absolute joy to play someone who didn't have to use her sexuality.There wasn't any gratuitous sex or violence in it.It had a strong message,it was fun to do,and it would give me tremendous pleasure in the doing of it and the watching of it.
 -From Hayley Atwell

  我还记得曾经写过一个人生理想清单,其中一项就是能在这个备受瞩目的世界扮演一个能让观众学会爱和享受人生的角色,同时自己也乐在其中-当时我毫不犹豫就写下了这条。那段时间我正好得到佩吉卡特试镜的机会,天赐良机却又在我意料之外:这就要求我勇往直前,承担许多非比寻常的责任,同时要很自然的演绎出一个不需要使用自己美色的角色。这其中不包括性爱和暴力活动。也透露出一个很明显的信息,这份工作很有趣同时这个角色又给了我极大的乐趣,让我去做好并乐于欣赏。

 -来自海莉·阿特维尔

评论
热度 ( 2 )

© 夏的离歌 | Powered by LOFTER